4 Haziran 2012 Pazartesi







 YALANCI YILDIZIM



 Kandım; yalanın emrivakiliğine..

Sessizliğin O yalancı , muntazam giyinişine,

Aldandım karanlıkta parlayan , güzelliğine, 

Yalancısın yıldızlardan  bakma, o gözlerime.


Ay düşüyor bırak: terlesin avuçlarım

Yalan bile olsa; mutlu olsun rüyalarım,

Sende seni bulmasa, bırak gitsin ayaklarım.

Surlarla çevrildi bak, artık  kapandı gönül yaralarım..



Aydınlıktan yana husus belirledim bir koya

Sebep söylemedi hiç: gittiği o diyarlardan..

Sordum yelde esen ,uğultulu bir rüzgara,,

Beni de al :savur ,gittiği o dünyalara



Bırak  beni ;gecenin o yalancı yıldızların ışığında.

Gün ağırınca serbest bırak ,aydınlıkta kalsın  bir başına,,

Karanlığı arasın çaresizce semalarda......






VECİYA GÜVEN









2 yorum:

  1. sûkut-u hayal tadında bir şiir. tebrik ve devam inş.

    YanıtlaSil
  2. nefis bir şiir Veciya, bayıldım..

    YanıtlaSil