11 Nisan 2013 Perşembe



















_______BELKİ DEDİM__
Belki dedim , bu akşam çok farklı  olacak,
Saatler hiç durmaksızın, sabahı aydınlatacak,
Ve ben lisanına koşmak için heycanlı bir şekilde,
Öylece bırakacağım kollarına kendimi,
Türlü  türlü rüyalarda görüyorum hayalini  
Nasılda bilmezken, bırakıp gitmişsin,
Oysaki bilmeden geceye mil vururken,
Gittiğini duyduğumda , güldüm sadece,
Hiç olur mu dedim , yar ki bırakmaz beni,
Gece sessizliğini tenhalaştırırken,
Ben gökyüzünde, en güzel yıldızlarda seçiyorum seni
Yıldızlarda bir güzellik,süzülüyor tiril tiril
Şu  elmas gibi  olan,işte benim sevgilim.
Dedim  ki beddua etmiyeceğim sana,
Hani birşey olmuştur ,gelmedin diye,
Bir bahar daha geçti ,Son bahar kapımda,
Sen yoksun ki sevgilim, geceler hüzün bana.

                           ___VECİYA GÜVEN______






6 yorum: