11 Mayıs 2012 Cuma


  
                                                                                BİR GÜZEL KUŞ

                                                                             karşı camım da belirlendi bir kuş
                                                                          sesinden düşer, ayrı ayrı bir gülüş
                                                                       bülbül gibi şakırdar, durup penceremde
                                                                   bir kuş gördüm bahçemde, aldım koydum kafese,
                                                         varmısın benle,  herşeye
                                                       iki adım, geleceğe
                                                    olsan benim yüreğimde
                                                  dünyanın ,sesiz bir yerinde
                                                cennet kokan, bahçesinde,
                                                                               martıların, sesleriyle
                                                                                     inilseydik denizlerde
                                                                                            aşık olan tüm gönüler
                                                                                                   izleseydi beni seni
                                                                                                      birleşseydi  gülüşmeler
                                                                                            karanlık ayın gölgesinde
                                                                               floransa ışıkların eşiğinde
                                                                            mutluluk damlayan gecenin endamı
                                                                      bir kere daha cennete kavuştum sayende
                                                                   kuş oldum tutsağım şimdi eşiğinde
                                                           mutluyum seninle olan kafesimde
                                                  razıyım seninle olan her şeye
                                                 

           VECİYA GÜVEN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder