7 Ağustos 2012 Salı









     





                          




            VURSALAR


 Vursalarda”beni “İsanın çarmığına.
 Tutsak eylesin beni, gönüller diyarına.
 Eşkali; bilinmeyen ,bedensiz insanlara
 Alın’da koy verin beni, kanatsız uçaklara,

Düzlükte sınırlı, sulu, yol kanalları,
Vursalarda” zindana ,rahatlasa ihsanı.
Memleketimdir diye ,yapsın pusu tuzağı.
Yarında parçalasın, kafir diye müslümanı.

Saçak gibi saçılan, dalgalanan bayrağım
Vursunlar da” beni, memleketimin toprağına.
Üstünlükte sınır …tanımayan  insanım
Yol yakınken kendini,teslim edin  hüdaya.


Son kalan düzenin, ezberli adımlarda.
Saptırılmış yalanların, bilmeceli soruları.
Ahkam kesenin, zorbalık’ta , taşkınlıkta
Gözü dönmüş  milletin, kaldırılamaz ağırlığı.

Veciya Güven

2 yorum:

  1. hem vuruldum, hem de yandım.
    bütün yalana inandım.
    insanları BEN gibi sandım.
    gördüm ki hep aldandım.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil