10 Mayıs 2012 Perşembe

                 

                                               SOĞUK BİR MERDİVEN


                                    Soğuk bir merdivenin dibinde
                        Baş ucumda eser durur, bir yamacın rüzgarları
                            nefretimle kinim arasında bir kenarda


                      Oturdum soğuk bir beton merdivenin aşağısında
                                                 üşüyorum 
                               
                                   Ben üşüdükçe, bir merdivenin eşiğinde
                                    insanlar gelip, geçiyor üstümde
                                           Bir el uzatan  yoktu
                                                  ellerime 
                                                        
                                        
                         Uzatım leş kokan bedenimi merdivenlerin dibine
                          kollarımı bacaklarımın arasında sıkıca sıkarken
                                          titriyorum durmadan


                                  Bir yandan'da açlığımı yatıştırmaktayım..
                                   Ve bir yandan'da buz tutmuş ayaklarım..
                                             
                        gecenin ayazında bağırdıkça bağıran sokak serserileri.
                            teslim ettim puslu gecelere üşümekte olan  bedenimi..
                                soğuk bir battaniye serildi, bir gece vakti.
                                                  gölgeler, sarmış beni
                                                    bir anne kucağı gibi.
                                                                            VECİYA GÜVEN










3 yorum:

  1. "Ben üşüdükçe, bir merdivenin eşiğinde
    insanlar gelip, geçiyor üstümde
    Bir el uzatan yoktu
    ellerime "

    Çok içten bir yorum olmuş arkadaşım, kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim okuyan gözlerinize sağlık.Allah razı olsun sevgilerimle...

    YanıtlaSil